We vergaderen sinds maart allemaal digitaal. Het aanzien van evenementen is compleet veranderd. En je communicatieteam manage je by walking around online. Er zijn tal van voorbeelden die tonen dat digitalisering in zo’n versnelling is geraakt, dat je gerust mag stellen: wij zitten in een digitale rollercoaster.

Hoger, sneller, harder – op ons vak is de impact van de veranderingen groot. Terwijl de ene bestuurder spreekt over een dringend advies, verschijnt op de website het woord aanwijzing of regel. Hoe zet je communicatie – tijdens persconferenties, interviews én online – zo in dat de communicatie eenduidig is? Een crossmediale aanpak is belangrijker dan ooit.
Stap in achtbaan van digitale communicatie. Ik beloof dat je niet misselijk wordt of eruit uitvalt! Er liggen nieuwe kansen. Door mee te gaan in de digitale versnelling, ga je digitaal excelleren in je vak.

Na deze sessie ben je geïnspireerd om je eigen digitale communicatiestrategie en -aanpak te verbeteren op basis van die digitale rollercoaster. Voor iedereen die nu en in de toekomst wil uitblinken in het communicatievak is dit een onmisbare sessie.

Ment Kuiper is manager Programma’s & Trainingen bij SchaalX. Jaarlijks schrijft hij een digital insight in de marketing- en communicatieontwikkelingen. Hij is een ervaren marketing- en communicatieprofessional die je deze middag inspireert op basis van inzichten, voorbeelden en een praktische vertaling naar jouw omgeving.

Het kan niet anders, na deze sessie wil je meer. In het najaar organiseert Logeion met Ment Kuiper een verdiepende sessie over digitalisering in ons vak.

Deze workshop wordt aangeboden door